דילוג לתוכן הראשי

עוד לא קניתם מתנות לחג? כמה רעיונות שישמחו כל חובב/ת מטבח :)




על שלושה דברים המטבח עומד:
על כלי בישול טובים, על חומרי גלם משובחים, ועל ידיים שיודעות את העבודה.
אהה, וגם על המדיח :)
כבלוגרית, יוצא לי לנסות לא מעט סירים, מחבתות, סכינים, וגאדג'טים למטבח.
מבחינתי- דברים שמיועדים לשפר את העבודה במטבח הם המתנה המושלמת.
תמיד צריך לרענן, תמיד כיף להתחדש, וגם הטכנולוגיה מתעדכנת, והכלים של היום הם ממש לא אלו של פעם.
נכון, יש לי עדיין את סירי סולתם הישנים, אלו מהנירוסטה, שאין מה להגיד- הם עובדים אצלי מעולה לצ'ולנט ולמרק עוף.
מצד שני, יש לי המון דברים חדשים, שווים במיוחד, ואם בא לכם לפנק במתנה שתמיד שימושית- ולא לקנות שוב קערת פירות מיותרת למארחים, אז הנה, כמה רעיונות.

אני מתחילה עם המותג שאני הכי אוהבת במטבח שלי- טפאל.
הוא אף פעם לא מאכזב, הציפוי המעולה שלו תמיד עובד ונשאר עמיד לשנים, וכמעט כל סירי הנון סטיק שלי הם של טפאל. כל פעם שאני רואה מבצע שווה על סירים של טפאל- אני קונה עוד אחד, בגודל שעדיין אין לי :)
הפעם אני אספר לכם על סדרת מוצרי MINERAL SIGNATURE, ועל תבנית הצלייה המדהימה שלי.

הרי ידוע שטפאל מקפידים מאד על בישול בריא. הסדרה היא סדרת כלי בישול חזקים לחוויית בישול בריא ונוח. 
סדרת MINERAL SIGNATURE  חסינה ועמידה, והופתעתי להרגיש שלמרות חוזקה היא קלה מאד.
היא עשויה Cast-Aluminum (יציקת אלומיניום קלה  ב-62% מיציקת ברזל!), ובעלת ציפוי טיטניום עמיד במיוחד, לבישול איכותי.
האלומיניום מבטיח גם חלוקת חום אפקטיבית, כדי שהארוחות שלנו יבושלו באופן מושלם ובצורה אחידה.
הסדרה כוללת : מחבתות, מחבת גריל, ווק, סיר, סוטאז ותבניות צלייה.
אני אדבר על תבנית הצלייה ששינתה את חיי מרוב שאני נהנית מחברתה :)
תבניות הצלייה מסדרת MINERAL SIGNATURE  ניתנות לשימוש הן בתנור והן על כיריים.
התבנית היא רב שימושית לצלייה ובישול ולמגוון של סוגי מזון. היא עשויה מיציקת אלומיניום עם ציפוי non stick מתקדם, המקטין את השימוש בשמן ועמיד בפני שחיקה. חשוב מכך, הוא גם הופך את התבנית לקלה לניקוי.
התבנית בעלת תחתית אינדוקציה, המאפשרת צלייה ובישול על כל סוגי הכיריים (כולל כירות אינדוקציה!). כמו כן, טכנולוגיית היציקה מאפשרת לגוף הכלי ולמשטח הצלייה להיות בעצם כיחידה אחת שהיתרון המהותי פיזור חום אחיד ואופטימאלי על כל שטח הצלייה של התבנית.


אני מאוהבת בה. ממש. בכלל, היא גם משגעת להגשה, כך שלא צריך להעביר את האוכל לצלחת הגשה. 
כמו שזה יוצר מהתנור- ככה לשולחן. מושלמת לאירוח.

הסדרה מצוידת בשלושת המאפיינים המבדלים את :Tefal
Thermo-spot: תו ההיכר של מוצרי Tefal, הנקודה האדומה שבתחתית המחבתות משנה את צבעה כשהכלי מגיע לטמפרטורה האידיאלית לבישול ( 180 מעלות).
ציפוי ה non stick– Titanium Pro : היתרון האיכותי והבידול  של מוצרי Tefal.
ציפוי המאפשר בישול בריא ללא שמן ושמירה על הערכים התזונתיים של המזון  המונע את את הידבקות המזון לדפנות. Titanium Pro הינו דור חדש והמהפכני של ציפוי  ה -non-stick עם חמש שכבות  העמיד בפני שריטות ושחיקה  לאורך זמן.
תחתית הכלי- היתרון האיכותי השלישי של מוצרי TEFAL נמצא בבסיס הכלי- הסיר או המחבת. תחתיות הכלים של TEFAL חזקות במיוחד, ומבוססות על שכבת אלומיניום עבה  תוך ניצול אופטימאלי של יתרונות החומר להולכת חום מהירה ופיזור הומוגני של החום לבישול אחיד.
ניתן להשיג את הסדרה גם בציפוי קראמי.
הסדרה מתאימה לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה.
הסדרה אינה מהזולות, אבל אפשר למצוא מבצעים מדי פעם בחנויות, והתבנית- עליה אני ממליצה ממש בחום. 
אם יש לכם מישהו שממש בא לכם לפנק אותו- זו המתנה המושלמת!!!
איפה משיגים? ברשת המשביר לצרכן והום סנטר.
שני המוצרים הבאים הם של חברת פיירקס.
הראשון:
ESSENTIALS
סט של 3 כלי בישול והגשה המתאימים לאורח החיים המודרני.
מי שאין לו פיירקס בבית, שיקום :)
יש לי לפחות שבעה מוצרים של פיירקס, חלק מהמם עוד כאלו שאמא שלי נתנה לי כשהתחתנתי. 
כן, הרבה שנים.
אמא שלי פריקית של פיירקס :)
ואפשר להבין למה. פיירקס הוא מוצר אידאלי המתאים לקהלי יעד רבים ולכל חובבי המטבח, גם מקצועיים.
בסט השימושי הזה יש שלוש תבניות עגולות מזכוכית בעלות קיבולת שונה שמתאימות לבישול, חימום, הכנה והגשה של מגוון רחב של מאכלים ותבשילים, וגם משמשות ככלי איחסון לאחר סיום הארוחה. 
תבניות סט PYREX Essentials עשויות מזכוכית בורוסיליקט באיכות גבוהה, המורכבת ברובה (80%) מסיליקה (צורן דו חמצני), והיתר הוא תחמוצות נתרן, מנגן וסידן, תחמוצת בורון ותכולה נמוכה של תחמוצות מתכתיות אלקליות.
הרכב זה מקנה לזכוכית תכונות הגייניות יחידיות, עמידות גבוהה לזעזועים תרמיים, לטמפרטורות קיצוניות ולבלאי.
בזכוכית של PYREX נעשה שימוש נפוץ במפעלים כימיים, במעבדות ובכלי בישול.
הזכוכית עברה כמה מבחני עמידות, בהם מבחני זעזועי חום-קור, זעזועים מכניים, שריטות ושטיפה במדיח כלים.
תבניות פיירקס עשויות זכוכית, שהוכחה כהיגיינית בהרבה מכלים עשויים פלסטיק בשימוש בקירור ובחימום אוכל.
וזו בהחלט נקודה חשובה לאלו שהבריאות חשובה להם!
לזכוכית משטח שאינו מתנקב, ולכן אינו סופג שאריות אוכל וחיידקים. ניתן לשטוף אותו בקלות ובטמפרטורות גבוהות, וכך לשמור על נקיונו ברמה גבוהה. 
תבניות הסדרה באות בשלושה גדלים שונים:
1 ליטר (קוטר 20 ס"מ), 1.6 ליטר (קוטר 23 ס"מ) ו-2.3 ליטר (קוטר 26 ס"מ).
סט כלי הבישול של ESSENTIALS PYREX מתאים לשימוש בתנור, מקרר, מקפיא, מדיח ומיקרו גל
(אסור לשימוש על כריים חשמליות/ קרמיות, גז וכו').
התבניות בעלות עמידות גבוהה לחום ולקור (חימום של עד 300 מעלות צלזיוס וקירור של עד -40 מעלות צלזיוס)
עמידות גבוהה נגד שריטות המבטיחה מוצר עמיד לטווח ארוך.
סט כלי הבישול וההגשה Essential מהווה מתנה נהדרת לחג, אין מישהו שלא ישמח לקבל סט של שלושה פיירקסים שווים :)
מחיר סט שלוש תבניות: 299 ₪
איפה משיגים? ברשתות המשביר החדש לצרכן, אייס, הום סנטר, ששת, שופר סל ובחנויות המובחרות.
**עד סוף אפריל יוצע הסט בהנחות השונות בכל נקודה בה ימכר.
עוד משהו שתמיד כיף קבל מתנה, במיוחד כשהיא איכותית-מחבת :)
מחבתות הן אחד מהכלים הכי שימושיים במטבח.
אני לא אספר לכם כמה יש לי. הרבה :)
אחת לפנקייק, אחת לבלינצ'ס, אחת לשניצלים, אחת קטנטונת לחביתה אישית, ועוד הרבה "רגילות".
הפעם הגיעה אלי מחבת 28 של פיירקס.
איך מזהים שזה פיירקס?
רק בפיירקס אמיתי הלוגו  מוטבע בתחתית.
למה אהבתי את המחבת של פיירקס שנחתה אצלי לסקירה?
א. כי היא בצבע האהוב עלי, בורדו.
ב. כי השוליים שלה די גבוהים, מה שמאפשר לי לערבב את האוכל עם פחות גלישות החוצה :)
היום ניסיתי את הפסטה הכשרה לפסח. פסטה אורז. לא רעה בכלל.
הבת שלי שאוכלת הכל "נקי"(גם את הכוסברה שמתי רק אחרי שהוצאתי לה מנה נפרדת), ואפשר לראות שהכיריים נשארו נקיות, למרות הערבובים.


סדרת selection של PYREX היא סדרת מוצרים הכוללת מגוון מוצרים, ביניהם: סירים, מחבתות סוטאז', קלחות, ווקים ועוד. הכלים בסדרה עשויים אלומיניום, הידוע ביכולתו לפזר את כמות החום בצורה מהירה ואחידה.
המחבת בסדרת selection מאופיינת ב-2 שכבות של ציפוי נון סטיק DU PONT. 
המחבת מצוידת בידית אחיזה בעלת מגע רך ונעים.
כלי סדרת selection מאופיינים בעיצוב עכשווי ואופנתי בגוונים מטאליים של סגלגל- חום "קולורדו" והם מגיעים בגדלים שבין 20-32 ס"מ. 
מוצרי סדרת selection של PYREX הם איכותיים ובריאים ללא PFOA, ללא קדמיום וללא עופרת.
לקראת החג יש מבצע על המחבתות של פיירקס, עם מחירים מיוחדים לפסח עד 15.4.15
מחבת בגודל 20  – 69.90 ₪ במקום 97.90 ש"ח
מחבת בגודל 24 – 89.90 ₪ במקום 125.90 ש"ח
מחבת בגודל 26 – 99.90 ₪ במקום 139.90 ש"ח
מחבת בגודל 28 – 114.90 ₪ במקום 160.90 ש"ח
מחבת בגודל 30 – 124.90 ₪ במקום 174.90 ש"ח
איפה משיגים? בשופרסל ובחנויות לכלי בית.


כל מה שנשאר לי זה לאחל לכם חג טעים ושמח!!!

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)