דילוג לתוכן הראשי

כי אין יותר פסטורלי מזה. מלון צפוני יוקרתי, ירוק, מוזיקלי ומפנק :)




פסטורליה במיטבה.
זה בעצם מה שרובנו מחפשים כשאנחנו נוסעים לצפון.
מה בסה"כ אנחנו רוצים?
הרבה ירוק, אוויר טוב, מנוחה, שקט, פינוק לנפש, אוכל טוב(ברור!), ומקום נעים לישון בו.
את כל זה מצאתי בפינה אחת קסומה בגליל העליון.

מלון פסטורל כפר בלום.
הוזמנתי למלון להתרשם, והאמת? מלון בקיבוץ, לא ציפיתי ליותר מדי.
נו, אתם יודעים, כולנו עוד עם המלונות הקיבוציים של פעם, עם חדרים פשוטים ועממיים, ומנגלים על הדשא.
אז זהו, שכבר ממש לא.
המלונות בקיבוצים השתדרגו פלאים, ומלון "פסטורל כפר בלום" לא מזכיר שום מלון קיבוצי מהז'אנר הישן, והאמת? 
גם לא מהז'אנר החדש והמודרני.
מלון פסטורל כפר בלום הוא המלון הכי מושקע ומטופח שראיתי בגזרת המלונות בקיבוצים.
הוא ירוק ומושקע מכל פינה, נקי מאד, עם אוכל משובח, ספא מעולה, ואפילו סופי שבוע מוזיקליים יש בו, מה שמושך אליו מבקרים רבים.
ועם זאת, כמה שקט. תענוג אמיתי.
חוויתי שלושה ימים נפלאים, מלאי פינוקים לנפש, נוף גלילי עוצר נשימה, ואני פה בשביל לספר לכם על המלון המיוחד הזה.
אני פשוט לא יודעת איפה להתחיל :)
החדרים:
חדרי המלון טובלים במרחבים של ירוק בלי סוף בעיניים.
במלון 189 חדרים הפרושים בבניינים בעלי 2 קומות, בכמה סוגי בניינים, 
בהתאם לסוגי החדרים: חדרי דלקס, גרנד, פרימייר, סופיריור, בוטיק וסוויטות יוקרתיות.
עיצוב החדרים אלגנטי ומודרני, כפרי ונעים, וכבר כשנכנסנו לחדר האווירה המנוחה הפסטורלית נחה עלינו.
 קיבלנו חדר בוטיק, מקסים ומאובזר.
החדרים מעוצבים בסגנון קלאסי כפרי עשיר בחומרים, בדים, צבעים ואלמנטים שלקוחים מהטבע.
בין כל שני חדרים יש דלתות מקשרות כדי להתאים את חדרי הבוטיק גם לאירוח של משפחות, ובנוסף, שלושה חדרים כאלו אף מותאמים לנכים בכיסאות גלגלים. 
החדר חמים ונעים, עם מיטה זוגית גדולה(שיכולה להיות מופרדת לשתי מיטות נפרדות, כמובן),
והמזרונים מעולים. ישנתי כמו תינוקת, ולשם שינוי, לא הייתי ערה עד 4 לפנות בוקר :)
מהסלון המרווח נכנסים לחדר אמבטיה מושקע ויוקרתי, שחשבו בו על כל פרט, החל מהפן, דרך המראה המגדילה, ועד לספסל להניח עליו את הבגדים או מה שבא לכם.
מלבד האמבטיה המקסימה יש גם מקלחון גדול, ובאמת, אין פה משהו שהיה חסר לנו.
אפילו שפורפרות הסבונים הרגישו מאד נעים, והסבון/שמפו/מרכך היו איכותיים מאד.
חוויה מאד מאד נעימה.
הכי שוס בעיניי? פינת הקפה עם מכונת הנספרסו. נו, אתם יודעים. אני חובבת נספרסו :)
הצעת יעול: עם כבר השקעתם במכונת נספרסו, תשקיעו גם בחלב קטן במקרר כשאורח נכנס. 
בכל זאת, היוקרה מחייבת, ורוב האנשים שותים את הקפה שלהם עם חלב. דבר קטן, אבל משמעותי, בעיניי.
בפסטורל יש חיבור חינם לאינטרנט אלחוטי, נקודה מאד חשובה מבחינתי, כשאני מסתובבת עם האייפד שלי.
בחדר חיכו לנו חלוקי רחצה רכים(שרון חברתי אמרה שאלו החלוקים הכי נעימים שיצא לה לשים על עצמה בבתי מלון). 
עוד נקודת זכות לחדר: מראה גדולה :)
אנחנו התארחנו בקומת הקרקע, מה שאפשר לנו יציאה מהחדר ישר לדשא המטופח, וישיבה מול נוף מדהים.
בדרך לחדר האוכל צעדנו בשבילים הנעימים של מתחם המלון, ונדהמנו מהירוק הכ"כ מטופח. רואים שיש שם השקעה אדירה בגינון :)
בתוך כל הירוק הזה יש גם פינות משחקים לילדים. חשיבה על כל פרט(תרתי משמע) :)

חדר האוכל
לערב הראשון הגענו אחרי ארוחה מעולה ב"מסעדת אחוזת שולמית", ואתם מוזמנים לקרוא עליה כאן.
נכנסנו לחדר האוכל, אבל מלבד מעט מרק לא יכולנו להסתכל על כלום :)
אהה, ועל הצוות המקסים, גם:
למחרת בבוקר הופתענו.

כל מה שרק רצינו, היה לנו.
גבינות משובחות, דגים מכל הסוגים, סלטים מעולים, 5 סוגי קורנפלקס, וכמובן חביתות עם תוספות לפי בחירה.
וכן, גם משהו שלא רואים בכל מקום: בחירה בין יוגורט בקר ליוגורט עיזים.
וגם: המון לחמים, פריכיות, וקרקרים.
באמת שפע מדהים. אל תשכחו, זה "מלון קיבוצי".
או שבעצם, ממש לא.
התחושה הייתה כמו במלון 5 כוכבים, ולא חצי כוכב פחות.
ואכן, פסטורל כפר בלום נחשב למלון יוקרתי.
והכי הכי חשוב לשרון ולי:
קפה הפוך "אמיתי", לא ממכונה שלוחצים ויוצא קפה דלוח, אלא בריסטה שמכין קפה, בדיוק כמו שצריך להיות, מבחינתי.
כי ארוחת בוקר בלי קפה שווה היא לא ארוחת בוקר :)
ככה זה נראה על הצלחת שלי, וככה מתחיל בוקר ממש טוב!
 ארוחת הערב גם היא הייתה מאד מגוונת, מאד טעימה, ואפילו סטייקים על הפלאנצ'ה הוכנו לאורחים.
היה הכל מהכל: המון סוגי בשרים, דים סאם, אגרולים, דגים, ואפילו קרעפלך :)

עוד דבר שמאד מצא חן בעיניי בעניין החשיבה על כל אורח: חלק מהקינוחים ללא סוכר.
תפוחי עץ אפויים הם קינוח נפלא בעיניי, במיוחד כשבארוחת ערב בבתי מלון יש את מגבלת הפרווה, ולכן גם אני, חובבת סוכר שכמותי, נהנתי ממנו מאד.

הספא
משגע! זה מה שיש לי להגיד עליו :)
תענוג אמיתי. שקט, נעים, ואלגנטי, עם מתקנים מיוחדים כמו מערת גשם, דלי מתהפך, וגם פינוק ג'קוזי לרגליים, שמכונה "אמבט רפלקסולוגיה". שרון נהנתה ממנו, אני בחרתי להתחיל עם מערת הגשם.


שרון ואני בחרנו בטיפול איורוודה, שהתגלה כטיפול מפנק במיוחד.
איורוודה- ידע החיים
שיטת טיפול הודית מסורתית ייחודית לאיזון הגוף והנפש. משיחת שמן שומשום חמים לאורך ערוצי אנרגיה הפרושים על פני הגוף בטכניקת עיסוי ייחודית וניסוךשמן חמים במרכז המצח המלווה בעיסוי קרקפת.
הרגע הזה שבו השמן החמים נשפך למרכז המצח הוא רגע אלוהי. מומלץ לנסות, לפחות פעם אחת.
מעכשיו, זה הטיפול המועדף עלי. לא כואב, לא מציק, רק נעים. מאד.
יצאנו מהטיפול מאושרות. שכבנו באגף ההירגעות מלאות בשמן נעים שעטף אותנו.

מתקני הספא:
חמאם טורקי מיוחד
סאונה פינית
דלי מתהפך(קר!!!)
אמבט רפלקסולוגיה לכפות הרגליים 
מערת זרמים(כיף גדול)
פינת חליטות תה ופירות טריים
חדר כושר חדיש ומאובזר, אימון מקצועי הניתן בידי מדריך חדר כושר מוסמך

מסקנה משלושה ימים בפסטורל כפר בלום:
שרון ואני יצאנו כמו חדשות :)

 לסיכום, ישבנו עם מנכ"ל המלון, דובי בנארי, בלובי המרשים(והפסטורלי, כמובן), וקיבלנו ממנו המלצות לטיולים באזור, ומידע על סופי השבוע המוזיקליים, שלצערי לא חוויתי אחד כזה כי התארחתי באמצע השבוע. 
מצד שני, באמצע שבוע אין מוזיקה, אבל יש חביתות וקפה הפוך "אמיתי" :)


בנוסף, הוא המליץ לנו על ביקור באגמון החולה, וסיפר לנו על פרויקט העגורים, ואכן, קיבלנו את המלצתו, נסענו לראות את העגורים, וזו הייתה חוויה מיוחדת ובהחלט שווה!
זה היה הרגע שהצטערתי שלא לקחתי את החצובה. איזה תמונות מדהימות הייתי יכולה להוציא שם...

משהו שאי אפשר שלא להזכיר, אפילו שלא חוויתי אותו:
סופי שבוע של תרבות בפסטורל כפר בלום

סופי השבוע המוזיקליים. משהו שחשוב מאד להכיר, ולהעריך!

קודם כל, ולפני הכל, מומלץ לעיין בתוכניה:
קישור למידע על סופי השבוע המוזיקליים

אם הייתי יכולה לבחור, הייתי רצה בשמחה גדולה למחזור השני של "כמה טוב שבאת הביתה",
שיערך בתאריך 22-24.1.2015.
סימנתי לעצמי ביומן, אולי בסוף אחליט לחזור על החוויה המפנקת בפסטורל כפר בלום, והפעם עם הדבר שאני הכי אוהבת- מוזיקה ישראלית.
**מיקי גבריאלוב עם מיטב השירים מכל התקופות
**אריק איינשטיין משנה את העולם
סיפורו של אריק איינשטיין עם קליפים נדירים, להיטים גדולים וסיפורים
אישיים, כולל ראיונות שלא פורסמו מעולם.
**יואב קוטנר איש הרדיו והטלוויזיה, חולק את אהבתו למוסיקה במפגש מיוחד על הבמה.
**השלושרות רז שמואלי, איה כורם, ישראלה אסגו
שלוש זמרות, מהמובילות בדור הצעיר של ישראל, מבצעות את מיטב
שירי השלישיות הגדולות: החלונות הגבוהים, הנשמות הטהורות, השלושרים,
שוקולד מנטה מסטיק, גשר הירקון, אף אוזן גרון.



לסיכום:
מלון פסטורל כפר בלום נתן לי כל מה שהייתי צריכה, ואם הייתי מגיעה בסופ"ש מוזיקלי- בכלל הייתי מתענגת.
מלון ברמה מאד גבוהה, עם כל השירותים הנילווים, אוכל טוב, אויירה נהדרת, ומיקום נפלא.
במיוחד עכשיו, רגע לפני שהחרמון הופך לבן, זו בדיוק העונה לבקר שם.
קחו אותי איתכם, טוב? :)






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)