דילוג לתוכן הראשי

החופש מגיע. לא בא לכם להדרים עד אילת? יש אופציה :)





נכון, הייתי בכמה מקומות בעולם.

חלקם הזויים, חלקם שפויים, חלקם מיוחדים, חלקם מעניינים, חלקם מרגיעים, אחד מהם היה אפילו הרסני:
מלכת המדבר. לפלנד. עד לשם הגעתי.
מצד שני, חבל שעד לשם הגעתי. הייתי מוותרת על המסע הזה אם הייתי יכולה להחזיר את הגלגל לאחור.
אז יופי לי, אני מכירה חלק קטן מהעולם, אבל יש ערים בארץ שמעולם לא יצא לי לבקר בהן.
בסוף העולם כן, בישראל הקטנטנה לא.
אשקלון, לדוגמא.
כשהזמינו אותי למלון לאונרדו באשקלון, שאלתי את עצמי בתמיהה: "אשקלון?"
ועניתי לעצמי: "בעצם, למה לא? מלון זה מלון, מלון של רשת פתאל בטח לא יכול להיות רע, זה קרוב יחסית לבית(שעה נסיעה גג), וסופ"ש מפנק לא יזיק לי".

הבת שלי ואני ארזנו מזוודה, ויצאנו לסופ"ש במלון לאונרדו אשקלון.
הזוי, לרגע, אבל מילא אותי בתובנות, ושינה את דעתי על בילויי קיץ עם הילדים.
הגענו למלון אחרי נסיעה קצרה.
האמת, כבר פלוס רציני. נסיעה לאילת שורפת יום שלם, מגיעים עייפים, ואם זה עם ילדים, זו בכלל נסיעה קשה.
בכלל, בשביל לילה באילת בחופש הגדול משפחה צריכה משכנתא. יש לא מעט שיכולים לקחת משכנתא ולצאת לכמה ימים באילת, מצד שני, אלו שמחפשים ים, בריכה, מועדון ילדים, ספא מפנק ואוכל טוב, יכולים למצוא את זה גם באשקלון, ובמחיר סביר הרבה יותר.
לאונרדו אשקלון עבר לא מזמן שיפוץ יסודי, וכבר כשנכנסנו לחדר ראינו שהחדר נעים מאד, מעוצב יפה, והשוס:
טלוויזיה כחלק אינטגרלי מהריהוט.



הבת שלי, כמו תמיד, מיד פתחה טלוויזיה, ובדקה אם יש ערוץ 15 של יס. 

"חברים", "איך פגשתי את אמא" וזה.
אז אמנם היה, אבל אני אמרתי לה ש"איך פגשתי את אמא" זה כרגע נופש, ולא סדרת טלוויזיה.
המלון כולל 131 חדרים, כולם עם מרפסות המשקיפות לים.
יצאנו למרפסת.
ראינו את הנוף, את הכחול הכ"כ כחול הזה: 



באותו רגע החלטנו שאנחנו לא מחכות עוד דקה בחדר, וירדנו לים ולמרינה, לעשות טיול ולשבת לארוחת בוקר באיזה בית קפה מול המים:








קפה ג'ו במרינה של אשקלון הוא לא קפה ג'ו של ת"א. 
אנחנו, אנשי המרכז, רגילים לשירות טוב, מה שלא היה קיים בקפה ג'ו במרינה באשקלון.
אבל נו, לא הכל מושלם, וקפה ג'ו זה לא העניין בפוסט הזה, אבל הייתי חייבת להוציא את זה.
תל-אביבית מפונקת שכמותי:)
לאורך המרינה יש כמה מסעדות דגים, וזה הגיוני, כשרואים אותם שוחים כ"כ יפה במים:



חזרנו למלון עייפות אך מרוצות. אין על אוויר של ים :)

הריהוט במלון בצבעי ים, צבעים נעימים ומרגיעים:



נחנו מעט בטרקלין העסקים, שבו יש שתייה חופשית, עוגיות, פירות ויין. 

בטרקלין יש שירות אישי ואבזור טכנולוגי מתקדם, ואפשר לקיים בו פגישות עבודה באווירה נעימה.
לאחר מנוחה קצרה יצאנו לסיור במלון.
שני דברים שווים במיוחד יש בלאונרדו אשקלון.
הראשון, בשביל הילדים.
מועדון ילדים מקסים במיוחד, אחד היפים שראיתי.
ג'ימבורי גדול, הכל חדש, מושקע, ואין לי ספק שהורים לילדים יאהבו את זה ביג טיים. 
הילדים אפילו יותר:



בעוד הילדים נהנים במועדון שמיועד רק להם, ההורים יכולים להנות מחדרי ספא שמיועדים רק להם.
אידיליה :)
ספא חדיש ומקצועי עם 6 חדרי טיפולים, סאונה וחדר כושר, לצד אזור מנוחה ואזור בריאות,
והחופשה שלכם הופכת להיות מושלמת.




כמובן שבמלון יש בריכה חיצונית גדולה, צילמתי אותה רק בלילה בסמארטפון,
כי ממש לא התחשק לי לרדת עם מצלמות לבריכה :)


האוכל

ארוחת הערב הייתה טובה, כללה הכל מכל וכל.
נו, פתאל זה פתאל, רמת המלונות תמיד גבוהה.
כמה דוגמאות:
סושי(הפתעה נעימה!)



תבשילים מעולים:





וכמובן, איך אפשר בלי "קינוחי מלון- פרווה".

לא כוס התה שלי, אבל תמיד אפשר למצוא משהו בלי קצפת פרווה, כמו הבראוניז, למשל:




גם ארוחת הבוקר הייתה מעולה.
נו, ארוחת בוקר של מלון בישראל, אין מצב שזה לא יהיה עשיר וטוב.
גבינות, סלטים, דגים, אנטיפסטי.
גבינות מפתיעות ואיכותיות כמו ברי, קממבר ועוד.



שבת כמו שבת, אין חביתות, יש בורקס :)
סלטי פירות, פירות יבשים, וצוות מחויך ושירותי מאד:



תכלס, אין על פירות ארצנו :)



קינחתי עם ענבים וסיימנו לצלם את השפע:




ירדנו שוב לבריכה, להנות מחופשה ישראלית אמיתית, נעימה וקרובה לבית.
בדרך הביתה עצרנו בקניון באשקלון, כדי להבין שגם אשקלון היא חלק מהציוויליזציה, ומבחינת הבת שלי, אם יש קניון, היא לא צריכה שום אטרקציות נוספות :)
אשקלון-קניונים
אם בכל זאת אתם מחפשים אטרקציות נוספות בסביבה, הנה כמה קישורים:
אשקלון-אתרים ארכיאולוגיים
אשקלון-אתרי תיירות
סביבות אשקלון
פוסט שלי על חמי יואב
מסקנה: לא צריך לנסוע לנקודה הכי דרומית והכי יקרה בארץ כדי להנות עם הילדים מחופשה שיש בה הכל.
אנשי עסקים ומשפחות עם ילדים- עבורכם לאונרדו אשקלון מושלם :) 
והאמת? גם בשבילי זה היה סופ"ש מושלם.
תודה לרשת פתאל על סופ"ש מהנה במלון לאונרדו אשקלון, ועל האפשרות להכיר עוד עיר בישראל קצת יותר לעומק :)




שיהיה לכולנו חופש נעים, ואל תשכחו, לא חייבים להוציא אלפי שקלים כדי שהילדים יהנו מבריכה, ים, אוכל טוב ומועדון ילדים שווה :)
חופש שמח!!!



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)