דילוג לתוכן הראשי

על תה ומיתוג. פוסט חם לחורף הקר, ורעיון למתנה נפלאה!!!


*הערה: הפוסט הזה נכתב תוך כדי שתיית תה יסמין :)



אני זוכרת את היום ההוא שנתקלתי בפעם הראשונה בקוביות האלו, באחד מבתי הקפה:




ביקשתי תה מהמלצרית, והיא ענתה: "אני אביא לך את החליטות שתוכלי לבחור".
אני רגילה שמביאים לי את הקופסה של ויסוצקי.
כשהביאו לי את הקוביות היפות האלו, חשבתי לעצמי: "איזה סטייל, בטח תוצרת חוץ".




גם השם, Cérémonie, הרגיש לי חו"ל, ואין מה לעשות, כחול לבן זה תענוג, אבל ניחוח חו"ל תמיד מפתה :)
לפני כחודש גיליתי במקרה שסרמוני זו חברה ישראלית, שהמפעל שלה נמצא במגדל העמק!!!
מגדל העמק בניחוח חו"ל, שזה הכי טוב שאפשר לבקש :)
כמו שאני אומרת תמיד: הכל מתחיל במיתוג.
מגיע קרדיט למי שבחר את הלוגו, למי שעיצב את המוצר, למי שבחר את שקיקי התה המקסימים, למי שהחליט על השם, ובכלל, כל העבודה סביב המיתוג היא עבודה נהדרת בעיניי.
לא יודעת מי אחראי על זה, אבל שאפו!!!



כשנסעתי להתארח בצפון, ביקשתי מהיח"צ של התה לארגן לי ביקור במפעל.
זה היה רעיון שלי נטו, פשוט עניין אותי לראות מפעל לתה, במיוחד ישראלי עם ניחוח חו"ל :)
הביקור אושר והוסדר, ובדרך לצפון נכנסתי למפעל של סרמוני במגדל העמק.
כשהגענו, קיבל את פנינו ליאור, מנהל המפעל, עם קנקן תה, כמובן :)
"קודם תשתו", הוא אמר. "אח"כ נסתובב".
שתינו ושיחקתי עם הקוביות, שמעתי מליאור קצת פרטים על סרמוני, ונחתי מהנסיעה על כוס תה מרגיעה :)



קצת על סרמוני:
סרמוני תה בע”מ היא חברה ישראלית שהוקמה בשנת 2003 עם חזון לפתח את תחום תה הפרימיום בישראל.
תהליך הייצור הראשוני החל בטאיוואן וכיום החברה מייבאת את חומרי הגלם האיכותיים ממזרח אסיה, אירופה וארה”ב ומייצרת את התערובות במפעל הממוקם בעמק יזרעאל.
סרמוני מיישמת מגמות בינלאומיות בתחום התה, מתוך אמונה בצורך לשנות את תפיסת התה בקרב הצרכנים.
בנוסף, החברה שמה דגש על פיתוח תה בעל טעם משובח באיכות גבוהה, תוך התאמת הטעמים לטרנדים הקולינארים של הטעם הישראלי.
מוצרי סרמוני מופצים כיום בבתי מלון, מסעדות, בתי קפה, בתי טבע, ומעדניות ברחבי ישראל.
סרמוני מפתחת מוצרים ללקוחות שונים עם צרכים מגוונים.
התה המשובח של סרמוני מגיע במספר מארזים מעוצבים ומהודרים.

קו המוצרים של סרמוני כולל:
תה בתפזורת






מעטפות פויל ומעטפות נייר קלאסיות







שקיות משי בצורת פירמידה – להשיג במעדניות וחנויות טבע






ומוצר הדגל– שקיקים מפוארים עם עלים באיכות גבוהה באריזות קוביה ייחודית:



איפה אפשר להשיג את התה של סרמוני?

אניס, רשת חנויות הטבע
ניצת הדובדבן
עדן טבע מרקט
עדן טבע מרקט – משקאות
טבע קסטל

את המוצרים של סרמוני אפשר להשיג במגוון אריזות שי מהודרות, ובביקור במפעל קיבלתי אחת כזו הביתה, לקוביות.
מקסים ומרשים להגיש לאורחים כאלו!!!



מארזי הקןביות מגיעים באריזות של חמישיה, או של 20, ובעיניי, אחת מהמתנות הכיפיות לאנשים בחורף היא קנקן יפה לחליטות תה, עם חליטות בצד. להביא כמתנה דבר כזה עם מוצרי סרמוני זה פשוט מקסים!!!



לוקחים קנקן יפה, מפזרים קוביות וחליטות, עוטפים בצלופן, ואין מישהו שלא ישמח ממתנה כזו :)
אתם תמיד מוזמנים לבוא אלי עם חליטות תה, אני מאד אוהבת תה בחורף :)






יש גם קופסה מקסימה, שאשמח לקבל בכל בית קפה קופסה כזו עם שקיקי משי כאלו לבחירה,
וגם לבית זה רעיון מקסים ויפה, במיוחד לכאלו שמארחים הרבה ורוצים להרשים את האורחים עם מגוון טעמי תה בעיצוב מקסים:



אני את התה שלי לחורף הקרוב כבר אימצתי!!!
חמישה טעמי קוביות, 4 מכל טעם, זו הבחירה שלי לימי החורף :)






כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית מגדל העמק ובד”צ העדה החרדית ירושלים:



סיכום:
סרמוני היא בהחלט הפתעה נעימה וחמימה, עם מיתוג מקסים, ותה טעים:








 

ותודה לליאור, מנהל המפעל במגדל העמק, שרואים את האהבה ואת הגאווה על פניו, על שאירח אותי ואת שני ילדיי כ"כ יפה, הם נהנו מאד, וגם אני :)
לפעמים, צריך לתת לילדים חוויה מיוחדת, וזו אכן הייתה כזו!








תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)