דילוג לתוכן הראשי

צובעים את "לבן" עם "דיש וויש" (-:


צבעים.
ממש יפה לקשט איתם את הבית.
ומה עם המטבח?
גם הוא צריך קצת אופנה וצבע (-:





בסיור הקולינארי שערכנו בירושלים, אחרי הסיור בשוק מחנה יהודה , והארוחה המקסימה אצל טלי פרידמן ב"האטליה" שלה,
היינו חייבים הפסקת קפה.
הגענו לסינמטק, למסעדת "לבן", שם התיישבנו ל"מנוחת לוחמי הקולינאריה" (-:




הנוף מ"לבן" משגע.
אל מול נוף קסום ועוצר נשימה של חומות העיר העתיקה, מגדל דוד וכנסיית דור מציון, שוכנת לה מסעדת לבן, שנוסדה לפני ארבע שנים.
חומות העיר נפרשו מולנו, איזה יופי לנוח מול היופי הזה:


המסעדה, הממוקמת במתחם הסינמטק בירושלים, כוללת חלל פנימי חם ומזמין, בר גדול ומרפסת חיצונית המשקיפה אל העיר העתיקה:











ב"לבן" התענגנו על קינוחים, שוקו, קפה, ושתייה קלה:









  
בזמן המנוחה הוצגו לנו מוצרים שמאז שיש לי אותם, חיי השתנו (-: נו, טוב, לא נגזים, אבל המוצרים של חברת "דיש וויש" התגלו כיעילים להפליא למטבח, עם פונקציונאליות משובחת, ובעיצוב  צבעוני, אופנתי ומשגע:






מוצרי "דיש וויש", בעיניי, הם מתנה מקסימה למי שיש לו הכל, וגם למי שלא(-: 
לחנוכת בית, כמתנה לחג לדודות שאף פעם לא יודעים מה להביא להן, או סתם כמתנה צבעונית, פונקציונאלית ומשמחת לכל אירוע, ובעיקר כמתנה כיפית, כשבא לנו לפנק לעצמנו את המטבח (-:


את המוצרים המהממים האלו הציגה לנו אפרת כהן, מנהלת השיווק של "דיש וויש", כשהמוצר הזה, שהיא מחזיקה, הפך להיות הכי שימושי אצלי במטבח. האמת, אני ממש, אבל ממש אוהבת אותו(-:
משטח ייבוש הכלים של "דיש וויש", המצאה גאונית!



קצת על "דיש וויש": 
דיש-וויש בא לעולם כתוצאה של משבר יחסים עם מגבת(-: 
כטיבן של המצאות מבריקות, גם המוצר הראשון של "דיש-וויש", משטח לייבוש כלים (שעל שמו נקראת הסדרה כולה) נולד במקרה מתוך רצון למצוא פיתרון חלופי למגבת המטבח שיכולתה לספוג מים מהכלים שנשטפו מוגבלת ובמהרה הופכת לסמרטוט המדיף ריח לא נעים.
מאחורי החברה עומדת חנה מוסנזון, שבעת ביקור אצל בת-דודתה דבורי הופמן-לוביץ', ראתה אלתור משודרג למגבת הסופגת המוכרת. מוסנזון, שבמשך שנים עסקה בתחום החינוך והיתה חסרת ניסיון עסקי וכלכלי, החליטה להסתער על הפרויקט ודאגה לרשום עליו פטנט. הרעיון המקורי הפך אותה ליזמית רעבה ובמשך שנה וחצי בדקה, גזרה, תפרה, הרטיבה וכיבסה סוגים שונים של בדים וספוגים על מנת להגיע לתוצאה שתשביע את רצונה. האמת, התוצאה שהשביעה את רצונה משביעה היום את רצוני (-:





"דיש-וויש" - משטח לייבוש כלים: משמש מצע ספיגה מעוצב לכלים השטופים, נטול ריחות לוואי, ניתן לכיבוס ובעל יכולת ספיגה גדולה. מתאים כמתנה גם לבעלי מדיחי הכלים, שכן תמיד יש מספר כלים גדולים הנשטפים ביד, או לחילופין כמות קטנה של כלים שאינה מצדיקה את הפעלת המדיח. מראהו האותנטי מעניק אווירה חמה, וכשהכלים יבשים ניתן לתלות אותו לייבוש ולפנות מקום על משטח העבודה. מחיר מומלץ לצרכן: 64.90 ₪.
ככה הוא נראה אצלי במטבח, ואני חייבת לציין שהוא מתנה נהדרת כשרוצים להביא משהו שימושי ולא יקר:








המוצר הבא שהוצג לנו היה סינר פונקציונאלי מקסים ומקורי, עם כל ה"שיכלולים", ועם מקום לכל דבר, החל מטלפון נייד וכלה במגבת (-: בסינרים, האמת, אני פחות משתמשת, אבל לאלו שמשתמשות, זה סינר על! (-: 
מחיר מומלץ לצרכן: 94.90-104.90 ₪. 

צבעוני ושמח, עם מקום לתליית המגבת:





ויש גם כיס לטלפון הנייד(הכי חשוב, לא?) (-:








גם במוצר הבא התאהבתי. כ"כ שימושי, כ"כ חכם (-:
נכון שבזמן הפשרת פיתות במיקרוגל, צריך לשים אותן על נייר סופג, כדי שהמים שיוצאים ייספגו?
מעכשיו לא!
המוצר העגול המקסים הזה מאפשר לחמם פיתות, לחמניות ופרוסות לחם שיצאו מהמקפיא בקלות וביעילות (-: 


כמו האח הגדול, "דיש וויש", גם האח הקטן, "קאפ וויש" הינו בעל יכולת ספיגה גבוהה, נטול ריחות לוואי, מתייבש במהירות וכביס. הוא מהווה תחתית נוחה לכוס האישית המלאה במשקה, ולאחר שטיפתה ניתן לייבש אותה על גבי ה"קאפ וויש" הן במטבח והן על שולחן העבודה. ה"קאפ וויש" נמכר בזוגות, וגם הוא מוצר נהדר, אם כי בו אני משתמשת פחות, כי כוסות אני רוחצת רק במדיח (-:





המוצר הבא הוא עוד אחד מהשימושיים ביותר שהיו לי במטבח.
לפעמים בא לי לשאול: "איך לא חשבו על זה קודם?", וזה מה שעלה לי לראש גם כשהבאתי את ה"סירונים" הביתה (-:


סירונים: אוחז הסירים המעוצב של "דיש-וויש" בעל כיס מיוחד לאצבעות, מגן על הידיים, עוזר להרים סירים ומחבתות חמים מהכירה או להוציא כלים מהמיקרו, ומסייע לאחוז בידית המכסה כאשר רוצים לבחון את התבשיל (במיוחד כשיש צורך לבחוש את התבשיל ביד אחת ולהרים את המכסה בשנייה). הסירונים בטיחותיים יותר מן השימוש במגבת, ולהבדיל מכפפה, השימוש בהם מהיר, זמין ונוח בשל גמישותם וגודלם הפונקציונאלי. מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 ₪.










עוד מוצר מדליק לצבוע איתו את המטבח הוא
שרוולים חובקים מעוצבים.
זהו מוצר נוסף להגנת הידיים מחום, הניתן לשימוש על ידית המחבת המתכתית, להגנה על להבי סכינים חדים או לידית המקרר למניעת לכלוך, כתמים והחלקת הידיים הרטובות. מחיר מומלץ לצרכן: 34.90-39.90 ₪.





את כל המוצרים המדהימים האלו שקיבלנו, הכנסנו לתוך מוצר נוסף מהסדרה החכמה הזו, תיק אכסון נייד (-:
Wish Bag (סלקל): סל המתקפל וניתן לנשיאה בתוך תיק היד, עשוי 100% כותנה, גודלו 43x47 ס"מ, בעל קיבולת אכסון מרשימה, ניתן לכיבוס ונתלה לייבוש בצל וממתין לשימוש הבא בסבלנות. כיסו הפנימי של הסל יאחסן בשמחה חפצים יקרי ערך, והודות לכפתור וללולאה הצמודים אליו, ניתן לארוז אותו בקלות ובנוחות בתוך המזוודה או תיק היד. ניתן להשתמש בסל המעוצב לצורך קניות, נשיאת מחברות וקלסרים ללימודים, נשיאת עליונית כשיוצאים לקניון, לסרט או לספרייה או לאחסון עיתונים ישנים, מוצרי נייר למחזור ובקבוקי פלסטיק ריקים. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪.




את המוצרים הנפלאים של "דיש וויש" אפשר להשיג בחנויות המובחרות.
רשימת החנויות המלאה באתר האינטרנט: http://www.dishwish.co.il/


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)