דילוג לתוכן הראשי

גלוסיבוקס. קופסא של הפתעות (-:



הפתעות.
מי מאיתנו לא אוהב/ת אותן?
כולנו, אני מניחה. 
אחרי חצי שנה של פעילות, חברת "גלוסיבוקס" שבראשות דן מנו("הישרדות", זוכרים?), הזמינה אותנו לחגוג איתה, ולקבל את גלוסיבוקס יוני.
האירוע נערך במלון "הרודס ת"א", שם אכלנו ארוחת בוקר משגעת, וקיבלנו הסברים מדן על הגלוסיבוקס, על היקף הפעילות בארץ, על הטרנדים והתוכניות לעתיד, ועל השירות ללקוחות המנויות על הגלוסיבוקס.







מה היתרונות של גלוסיבוקס?
עם גלוסיבוקס תוכלי להתנסות בנוחות בבית במיטב מוצרי קוסמטיקה חדשים ומפנקים ממגוון מותגים שמגיעים עד אליך, פעם בחודש, בקופסת יופי יוקרתית ומפנקת וחושפים בפניך את הטרנדים החדשים והחמים ביותר בעולם היופי והטיפוח. בכל חודש תשלח אליך קופסת יופי אישית הכוללת לפחות חמישה מוצרים שנבחרו עבורך ממגון המותגים המובילים בארץ. בין המוצרים שתוכלי למצוא בקופסת היופי: מגוון בשמים, מגוון מוצרי איפור למראה פנים מושלם; אודם, אייליינר, מסקרה, סומק, צללית, קונסילר, מייק אפ, ברונזר, גלוס, מוצרי טיפוח ציפורניים ; לקים, קישוטים לציפורניים, מוצרי טיפוח עור; פריימר, קרם לחות, מסכת פנים, קרם לילה, קרם גוף, סרום, מוצרי טואלטיקה; סבון מפנק, שמפו, דאודורנט, ג'ל ניקוי ועוד. תוכלי לקבל דוגמיות קוסמטיקה של המוצרים החדשים ביותר להתנסות אישית ישירות לביתך. גלוסיבוקס תשלח לך מידי חודש קופסת יופי יוקרתית ומפנקת, ארוזה בקפידה עם מיטב דוגמיות קוסמטיקה מוגדלות, בגודל מיוחד, ולעיתים אף תפתיע עם מוצר אחד בגודל מלא.
כך היא נראית, קופסת הגלוסיבוקס, כשמקבלים אותה עד פתח הדלת (-:
לפרטים נוספים על הגלוסיבוקס, אפשר להיכנס לכתובת המייל שעל הקופסא המקסימה הזו:



כשהתחלתי לפתוח את הקופסא, הרגשתי את "גורם ההפתעה" מרגש אותי. ככה זה בהפתעות. זוכרים את "חבילה עוברת"? ככה זה הרגיש, בערך (-:



כשפתחתי את הקופסא, ציפיתי לראות את המוצרים. טעיתי (-:
בתוך הקופסא יש קופסא נוספת, פנימית, יפה ושימושית להרכבת מתנות עתידיות, או שאפשר סתם למלא אותה בכל מיני דברים כיפיים, כמו מוצרי איפור, תכשיטים, או כל דבר אחר שעולה לכם בראש (-: 




עוד שלב בדרך להפתעה, ושוב, עוד לא הגעתי אליה. 
הגעתי להפתעה אחרת (-:
שוברי הנחות לכל מיני "עניינים קוסמטיים", איפור, ועוד. איזה כיף (-:






זהו, הייתי בטוחה שאני כבר מגיעה להפתעות שלי, אבל עוד "מכשול" קטן עמד בדרך אל האושר: המוצרים ארוזים בצורה משגעת וקשורים בסרט, שנרגיש את המתנה באוויר (-:


 זהו. פתחתי את הסרט, וסוף סוף יכולתי לראות את ההפתעה שחיכתה לי בקופסה: ארבעה מוצרים מוקטנים, שני מוצרים בגודל מלא, ומוצר בונוס (-:


מוצר הבונוס: קולגייט טוטאל-19 מ"ל (המוצר בגודל מלא 100 מ"ל)



דוגמית בושם:




אריזה מוקטנת של קרם רחצה קטיפתי/אהבה-85 מ"ל (המוצר בגודל מלא 500 מ"ל)



אריזה מוקטנת של תרחיץ ניקוי לעור רגיל עד שמן- 29 מ"ל (המוצר בגודל מלא 473 מ"ל)




מוצר בגודל מלא(9 מ"ל), פריימר ג'ל לעיניים של חברת OFRA(מקבע צלליות, מעצים את גווניהן):




מוצר בגודל מלא, גלוס של מייביליין(6.8 מ"ל)


מוצר מוקטן של אנה לוטן, קרם BB, בגודל 10 מ"ל (המוצר בגודל מלא 30 מ"ל)



וכמה עולה ההפתעה הזו?
מנוי(שניתן להפסיק בכל רגע) עולה 55 ש"ח לאיסוף עצמי(מאבן גבירול בת"א), או 75 ש"ח למשלוח עד הבית.
למי שאוהבת להתנסות במוצרים חדשים, הרעיון מקסים, ולא יקר.
כמו בכל דבר, אין יתרונות בלי חסרונות:
מוצר אחד באריזה הוא מוצר מעולה, של OFRA, אבל הוא מעולה למי שצריכה אותו. אני, כאחת שלא משתמשת בצלליות, נותרתי עם מוצר "שווה", שאין לי שימוש בו, קצת חבל. הייתי מאד שמחה להתנסות במוצרים של OFRA, שאני יודעת שהם מעולים, אבל הייתי שמחה אם היה לי שם משהו אחר שלהם (-:
הגלוס, שבו כמעט כל אחת משתמשת, מגיע בצבע שאינו ניתן להחלפה, ולכן, מי שלא אוהבת את הצבע, שוב צריכה לקחת את הדברים בחשבון. לשמחתי צבע הגלוס הוא דווקא מאלו שאני פחות או יותר משתמשת בדר"כ, כך שבמקרה הזה הצליח לי (-:
הקופסא היא הימור. כמו כל הימור, פעם מפסידים, ופעם מנצחים.
מי שאוהבת הפתעות ופינוקים קטנים, בשבילה זו הפתעה חודשית מקסימה.

האירוע נערך בשיתוף "דואו ספא", שנמצא במלון "הרודס ת"א".
אלו היו המארחים שלנו באותו יום:
ליאור גליקמן(מימין), יהודה מסינגר(במרכז), ודן מנו(משמאל):




דואו ספא היא רשת של שלושה מתחמי "ספא בוטיק", שניים בת"א, ואחד בירושלים. 




חייבת לציין: המסאז' שקיבלתי באותו יום ב"דואו ספא" היה אחד מהטובים והמקצועיים שחוויתי מעודי.
היחיד שהיה קרוב אליו הוא זה שקיבלתי ב"יערות הכרמל", כל שאר המסאז'ים שעשיתי בחיי(וזה לא מעט) היו בינוניים. הפעם היה מעולה ומקצועי, ועל זה מגיע שאפו לדואו ספא, כנראה שלא סתם ניתן לו השם "ספא בוטיק", היה תענוג בחדר הטיפולים:




חדר הכושר בדואו ספא פונה לבריכה, כך שאפשר לרוץ על ההליכון ולשרוף עוד כמה קלוריות מלהסתכל על החתיכים והחתיכות בבריכה (-:







 בנוסף, בדואו ספא יש גם סאונה, ויציאה לבריכה(מי ים), להתרעננות אחרי העיסוי, הכושר והסאונה (-:





כתובת האתר: http://www.duospa-herods.co.il/
כתובת: רח' הירקון 155, תל אביב. טל': 03-5222045

תודה למארחים, היה לי עונג של יום, עם המון הפתעות (-:





תגובות

  1. פריימר ג'יל לעיניים של אופרה נראה לי הכי שווה

    השבמחק
    תשובות
    1. אין ספק, הפריימר ג'ל עולה 118 ש"ח, למי שמשתמשת בצלליות זה מוצר שווה (-: אני לא משתמשת בצלליות, אז אין לי שימוש בו )-:

      מחק
  2. אין כמו הפתעות וכייף לקבל מתנות אבל נראה לי שלקבל קופסת מתנות כזו פעם אחת מקסימום פעמיים תגרום לי להרים ידיים....
    אמצא את עצמי כמוך שונית, עם חפצים להם אינני זקוקה, ברור שגם שילמתי עבורם מחיר מלא, ובנוסף העלתי את הוצאותי החודשיות. נכון זה רק 55 ש"ח אבל זה על משהו שאני בטוח לא צריכה. אוהבת לקנות בדיוק מה שאני צריכה, וליצור לעצמי הפתעות כמו לרכוש מוצר איפור חדש או לנסות מסכת לחות מהממת.
    כל אחד עם העינוגים שלו, נראה לי שהקטע עם הקופסא יתיש מהר מאד כל אחת. מה דעתך?

    השבמחק
  3. מיטל, מכיוון שזו הקופסא הראשונה שאני מקבלת, קשה לי עדיין להחליט. יכול להיות שאת צודקת, ומצד שני, דיברתי עם חברה שלי שמנוייה, והיא דווקא מאד נהנית מהקופסא כל חודש. איך אומרים? ימים יגידו (-: אני מסכימה איתך שלקבל מוצרים שלא מתאימים לך בדיוק זה מיותר, אבל בגלוסיבוקס בונים "פרופיל משתמש" לכל מנויה, ואני מניחה שהם מתאימים את המוצרים לפי פרופיל המשתמש. הקופסאות אינן זהות בתכולתן. חודשים יגידו (-:

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פשטידת כרוב משגעת!!! מתכון לפשטידה קלה להכנה וטעימה להפליא :)

אני מודה: נכון, יש לי חיבה גדולה לסטייקים ובשרים, אבל גם מאכלים חלביים עוברים לי נהדר בתפריט השבועי שלי. מדי פעם אני מכינה פשטידות טעימות, כמו פשטידת התרד הנהדרת שלי , שמהוות יופי של תחליף לארוחת צהריים בשרית, או לארוחת ערב כיפית. הפעם הלכתי על כרוב. אני תמיד ממציאה פשטידות, כשהבסיס די קבוע, ורק ה"בפנוכו" משתנה. מחליפה ירקות, משנה תיבולים, מחליפה תבניות, צורות, גדלים, אבל תמיד הן יוצאות משגעות, נפלאות לאירוח, וקוצרות מחמאות :)

פלפל ממולא צמחוני, עם אורז ותבלינים. מתכון קל לממולאים!

אני אוהבת ממולאים, ומכינה אותם בכל מיני צורות וצבעים. הפעם היה לי עוף בתנור, אז ויתרתי על הבשר הטחון בפלפלים, והכנתי פלפלים ובצלים ממולאים, סיר כיפי וטעים שמתאים לכל יום בשנה. שמרו לכם מתכון לפלפלים ממולאים צמחוניים, וגם בצלים ממולאים הכנסתי לסיר. בלי הרבה דיבורים, ישר לעבודה :)

בלינצ'ס ללא גלוטן, כן, כן :) הכי טעימים שיש!

לבלינצ'ס האלו תעשו "גזור ושמור". לא מעט עבדתי כדי להגיע בדיוק למרקם שאני רוצה.  כזה שיהיה דומה להפליא לבלינצ'סים ה"רגילים", אלו עם הקמח ה"רגיל", הלבן, שאני נענעת ממנו.  כשהתחלתי לאכול "ללא גלוטן", גיליתי שההרגשה שלי אחרת לגמרי. הבטן לא נפוחה, ההרגשה יותר טובה, אני פחות עייפה, ויותר חיונית. כן, כן, גלוטן זה נזק, קמח לבן זה רע, חיטה זה מזיק - אבל רק אחרי שמפסיקים לאכול את הגלוטן, מבינים עד כמה.  אני משתדלת לא לאכול גלוטן, ולהימנע מפסטות, לחמים, וחיות חיטה אחרות. לפעמים אני מתפתה, לפעמים גםן בא לי - אבל היום יש כ"כ הרבה תחליפים, שמי צריך גלוטן בכלל? אני מתה על בלינצ'סים. 

סלמון ברוטב תפוזים, סויה וסילאן. 5 דקות ולתנור.

  אחת הסיבות שבזכותן אני אוהבת מאד להכין דגים היא מהירות ההכנה.  דג לא צריך יותר מדי התעסקות. רוטב מוצלח, ובישול/טיגון/צליה קצרים במיוחד.  כשבא לי משהו מהיר וטעים, וחשוב לציין גם בריא מאד, אני מכינה דג.  בחורף, אני אוהבת לבשל עם תפוזים. הם נמצאים בשיאם, בהמוניהם, ובמחירים נפלאים שמאפשרים לחגוג איתם בלי סוף. הפעם סידרתי לכם מתכון של פחות מחצי שעה בסה"כ, כולל הכנה וצליה בתנור.  פילה סלמון. 

גליל תמרים ואגוזים - חטיף אנרגיה משגע ללא גלוטן

לפעמים בא לי משהו מתוק אחרי הארוחה. חטיף שכזה. קינוח.  מאז שהתחלתי לאכול "ללא גלוטן, ללא סוכר", אני משתדלת לא לאכול חטיפים מתועשים, אלא דברים בריאים יותר, טבעיים יותר, ולהעדיף סוכר שהוא סוכר פירות - ולא סוכר מעובד.  המתכון לגלילי התמרים הוא ללא גלוטן, ללא אפיה, מהיר הכנה, ומלא בדברים טובים ובריאים.  את חטיפי האנרגיה מהתמרים אני מכירה עוד מהימים שרכבתי בשטח עם האופניים. החבר'ה תמיד היו מביאים תמרים לרכיבה, ואחד מהם תמיד הגיע עם קופסה שבתוכה היו מטבעות תמרים עם המון דברים טובים בפנים. הם לגמרי חטיפי אנרגיה, וגם דלים בשומן רק שיש בעיה אחת - מאד קשה להפסיק לאכול מהם :)